Introductie
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Timesheet Administrator. Het is een afwisselende en uitdagende functie waarbij je verantwoordelijk wordt voor de urenverwerking van de monteurs en het contact met de monteurs omtrent de salaris verwerking.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een van de grootste leveranciers voor de voedsel- en dranken verwerkende industrie en een breed scala aan andere procesindustrieën.
Functie
Je komt te werken in het team Operational Excellence. De afdeling ontplooit initiatieven bij de uitvoering van diverse projecten, verbetertrajecten, processen, systemen en tools.
Je werkzaamheden zien er als volgt uit:
- Je verwerkt elke dag de timesheets van de monteurs. Hierbij controleer je of er fouten in de urenstaten zitten. Om eventuele fouten te herstellen heb je overleg met de Resource Planner en Office Administrator van de betreffende monteurs.
- Je beantwoordt telefoons die binnenkomen op de afdeling. De vragen die telefonisch gesteld worden hebben betrekking op de dienstverlening die onze afdeling voorziet. Deze kunnen te maken hebben met de urenverwerking, het melden van storingen of vraag om advies.
- Het bijhouden van de afdeling mailbox hoort tot je taken. Veel van deze mails kun je direct verwerken. De overige mails verdeel je onder de collega’s.
- Je werkt veel met Microsoft Teams, Yammer en Sharepoint. Enige ervaring hiermee is gewenst.
Functie-eisen
- MBO werk- en denkniveau
- Analyseren en verwerken van informatie.
- Gestructureerd, georganiseerd en oplossingsgericht werken.
- Kennis van Microsoft Office, Sharepoint, Teams en Yammer.
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Aanbod
Bij Motivz houden we van mensen met ambitie. Wanneer je kiest voor Motivz dan gaan we er alles aan doen om je te laten groeien. We investeren in jouw ontwikkeling door middel van trainingen, workshops en kennissessies. Daarnaast kennen we diverse bonusmogelijkheden en een goede pensioenvoorziening.
Sollicitatie
Siem Vullings via 06-20859037 of s.vullings@motivz.nl