Introductie

Jij bent verantwoordelijk voor het zo effectief mogelijk inplannen van de service werkzaamheden. Dit doe je in een gedreven en enthousiast team uit een organisatie in de interne transportmiddelen.

Hoogwaardige planning✓ Vrijheid✓ Leuke collega’s✓ Uitdaging✓ Goeie arbeidsvoorwaarden✓

Organisatie

Je gaat werken voor een organisatie in Almere. De opdrachtgever houdt zich bezig met het verkopen, verhuren en leasen van diverse interne voertuigen. Ze specialiseren zich in 24/7 onderhoudsservice. De organisatie heeft ongeveer 350 medewerkers door heel Nederland. Het gaat om een zelfstandige functie, waarbij je samen met je team verantwoordelijk bent voor het inplannen van alle service opdrachten. Binnen de organisatie heerst een open sfeer met korte lijnen. Het gaat om een functie met reguliere kantoortijden. Jouw werkdag start tussen 8:00 uur – 9:00 uur en tussen 17:00 uur – 18:00 uur ben je weer klaar met werken. Het gaat om een fulltime functie voor langere tijd. Parttime is bespreekbaar.

Functie

Hoe ziet je werkdag eruit?

  • Je begint je dag met een kop koffie en een overleg.
  • Daarna krijg je vanuit het systeem jouw opdrachten binnen.
  • Vanuit deze opdrachten plan je tijdig het onderhoud en de klantafspraken van jouw monteurs.
  • Als er tussendoor een spoedstoring binnenkomt zorg je zo snel mogelijk voor een oplossing.
  • Je zoekt tussendoor in samenwerking met jouw regio Service Manager naar oplossingen voor binnenkomende klachten.
  • Daarna stel je voor alle geleverde service de juiste offertes op. Tot slot verwerk je op het einde van de dag de verlofaanvragen van de monteurs uit jouw regio.

Je wordt in de eerste periode ingewerkt door een ervaren service planner die jou meeneemt in je werkzaamheden. Maar door jouw ervaring in plannen en klantcontact heb je deze functie zo onder de knie.

Functie-eisen

Als Service Planner:

  • Ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar.
  • Heb je ervaring met het adviseren van klanten, plannen en ben je communicatief sterk.
  • Heb je een afgeronde MBO opleiding.

Aanbod

Naast een leuke fulltime baan van 40 uur per week, een gezellig team vol humor, een weekafsluiter op vrijdag met je team, mag je het volgende ook verwachten:

  • Salaris tussen de €3.200,- en €3.900,- afhankelijk van jouw kennis,ervaring en kunde.
  • Je krijgt een goed pensioen, 27 vakantiedagen en 13 ATV dagen.
  • Reiskostenvergoeding van 0,21 cent per kilometer.
  • Een winstdeling.
  • Er zijn ook mogelijkheden voor een fietsplan.
  • Je krijgt veel zelfstandigheid en eigen initiatief in je werk.

Inlichtingen

Bij Motivz houden we van mensen met ambitie. Wanneer je kiest voor Motivz dan gaan we er alles aan doen om je te laten groeien. We investeren in jouw ontwikkeling door middel van trainingen, workshops en kennissessies. Daarnaast kennen we diverse bonusmogelijkheden en een goede pensioenvoorziening.

Sollicitatie

Is dit de functie die bij jou past? Of ken jij iemand bij wie dit past? Solliciteer dan direct. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op. Nog vragen? Bel of app met Wes Cuijpers via 0653306673

Ps. Mocht je twijfelen of jouw (werk) ervaring voldoende is of dat je wellicht te ver van de locatie woont? Gewoon contact met ons opnemen en dan gaan we het bespreken.