Introductie
Jij bent verantwoordelijk voor het beheren van contracten met logistieke klanten. Je gaat hierin opmerken wat er gebeurt, dit begrijpen en vervolgens verbindende acties ondernemen.
Logistiek✓ Afwisseling✓ Leuke collega’s✓ Uitdaging✓ Goeie arbeidsvoorwaarden✓
Organisatie
Je gaat fulltime werken voor een organisatie in Almere. De opdrachtgever houdt zich bezig met de verkoop, verhuur en leasing van diverse interne voertuigen, zoals heftrucks, reachtrucks, EPT’s en robotpickers in verschillende varianten. Ze zijn gespecialiseerd in 24/7 onderhoudsservice. De organisatie heeft ongeveer 350 medewerkers verspreid over heel Nederland. Je werkt in een modern kantoor met verschillende afdelingen.
Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het beheer van de contracten van logistieke klanten. Je collega’s zijn zowel gezellig als hardwerkend. Binnen de organisatie heerst een open sfeer met korte communicatielijnen. Het betreft een functie in dagdienst. Je werkdag begint tussen 8:00 uur en 9:00 uur, en je werkdag eindigt tussen 17:00 uur en 18:00 uur. Het betreft een functie voor langere tijd, dus als het van beide kanten bevalt, heb je een vast dienstverband.
Functie
Hoe ziet je werkdag eruit?
- Je begint je dag met een kop koffie en een teamoverleg met je collega’s. Daarna voer je verschillende werkzaamheden uit ter ondersteuning van het goede beheer van de contracten.
- Je analyseert bestaande gegevens en overzichten met behulp van bedrijfsinformatiehulpmiddelen (BI-tools). Op basis van deze informatie werk je samen met andere teams (verkoop, inkoop, monteurs) om trends te identificeren met betrekking tot prijzen, klantbehoeften en veelvoorkomende problemen.
- Ten slotte voer je nieuwe werkwijzen in, zoals het aanpassen van bestaande contractafspraken.
Dit is slechts een greep uit je werkzaamheden. Je krijgt veel ondersteuning van ervaren collega’s die zich bezighouden met zowel klanten als contracten. Dankzij je verbindende communicatiestijl kun je snel vertrouwd raken met de functie. De inhoud is allemaal aan te leren.
Functie-eisen
Als contractbeheerder:
- Ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar.
- Heb je HBO-werk- en -denkniveau.
- Ben je communicatief vaardig.
Aanbod
Naast een leuke fulltime baan van 40 uur per week en een gezellig team met een wekelijkse afsluiting op vrijdag, kun je het volgende verwachten:
- Een startsalaris tussen €3.500,00 en €4.000,00, afhankelijk van je leeftijd en ervaring.
- Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer.
- 8,33% vakantiegeld.
- Ruime opleidingsmogelijkheden en online studies via de organisatie.
- 40 vrije dagen per jaar.
- Laptop van de zaak.
- Winstdeling.
- Collectieve ziektekostenverzekering.
- Goede pensioensregeling. Je krijgt een jaarcontract bij Motivz, daarna zal de organisatie jou snel een vaste aanstelling geven.
Inlichtingen
Bij Motivz houden we van mensen met ambitie. Wanneer je kiest voor Motivz dan gaan we er alles aan doen om je te laten groeien. We investeren in jouw ontwikkeling door middel van trainingen, workshops en kennissessies. Daarnaast kennen we diverse bonusmogelijkheden en een goede pensioenvoorziening.
Sollicitatie
Is dit de functie die bij jou past? Of ken jij iemand voor wie dit geschikt is? Solliciteer dan direct. Binnen 3 werkdagen nemen wij contact met je op. Heb je nog vragen? Bel of app met Wes via 06 53 30 66 73.