Introductie

Jij bent verantwoordelijk voor het administratief en operationeel ondersteunen van de Verhuur afdeling. Je werkt in een klein team met een informele werksfeer, je hebt veel contact met collega’s van verschillende afdelingen.

Administratief✓ Afwisseling✓ Uitdaging✓ Goeie arbeidsvoorwaarden✓

Organisatie

Je gaat werken voor een organisatie in Almere. De opdrachtgever houdt zich bezig met het verkopen, verhuren en leasen van diverse interne voertuigen. Het gaat om een zelfstandige functie, waarbij je samen met een klein team verantwoordelijk bent voor het opvolgen van alle verhuuraanvragen. Binnen de organisatie heerst een open sfeer met korte lijnen. Het gaat om een functie met reguliere kantoortijden. Jouw werkdag start tussen 8:00 uur – 9:00 uur en tussen 17:00 uur – 18:00 uur ben je weer klaar met werken. Het gaat om een fulltime functie voor langere tijd. Parttime is echter bespreekbaar.

Functie

Hoe ziet je werkdag eruit?

  • Je begint je dag met een kop koffie en een overleg.
  • Je begint met het verwerken van huurcontracten en aanvragen.
  • Vanuit deze aanvragen ga je aan de slag met het beheren van klantenkaarten en opstellen van werkplaatsopdrachten.
  • Na deze administratieve taken heb je een overleg met collega’s over zaken als onderhoud, planning en transport.
  • Vervolgens ga je bezig met het opvolgen van verhuuraanvragen in de organisatie.
  • Je zorgt dat de juiste machine bij de klant komt.
  • Je stelt tot slot offertes en facturen op.

Dit is maar een gedeelte van je werkzaamheden. Het werk heeft constant gevarieerde taken op het gebied van administratie en organiseren. Je wordt op het begin meegenomen met een ervaren collega, maar met jouw ervaring of talent in administratie maak jij deze functie snel eigen!

Functie-eisen

Als Medewerker Verhuur:

  • Ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar.
  • Heb je ervaring met administratieve werkzaamheden.
  • Heb je een afgeronde MBO opleiding.

Aanbod

Naast een leuke fulltime baan, een gezellig team vol humor, afwisseling en een weekafsluiter op vrijdag met je team, mag je het volgende ook verwachten:

  • Salaris tussen de €2700,- en €3.200,- afhankelijk van jouw kennis, ervaring en kunde.
  • Je krijgt een goed pensioen.
  • 27 vakantiedagen en 13 ATV dagen.
  • Reiskostenvergoeding van 0,21 cent per kilometer.
  • Een gedeeltelijk premievrij pensioen.
  • Je krijgt veel zelfstandigheid en eigen initiatief in je werk.

Ps. Mocht je twijfelen of jouw (werk) ervaring voldoende is of dat je wellicht te ver van de locatie woont? Gewoon contact met ons opnemen en dan gaan we het bespreken.

Inlichtingen

Bij Motivz houden we van mensen met ambitie. Wanneer je kiest voor Motivz dan gaan we er alles aan doen om je te laten groeien. We investeren in jouw ontwikkeling door middel van trainingen, workshops en kennissessies. Daarnaast kennen we diverse bonusmogelijkheden en een goede pensioenvoorziening.

Sollicitatie

Is dit de functie die bij jou past? Of ken jij iemand bij wie dit past? Solliciteer dan direct. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op. Nog vragen? Bel of app met Wes via 06 533 066 73